marcel haarbosch
"Wat ik doe? Ik werk aan het succes van mijn klanten" 

April Fools

Om aandacht te vragen voor het 1-jarig bestaan van mijn bedrijf haal ik op 1 april 2011 een leuke grap uit. Ik weet sinds die dag een heel, echt heel klein beetje wat het is om Johan Cruijff te zijn. Op straat kijken mensen me na. Althans, zo voelt het. Overal spreken mensen me aan, bij het kinderdagverblijf, langs de lijn en op de sportschool. Ik krijg ontelbare reacties, telefonisch, per mail, via SMS (WhatsApp was er toen nog niet) en via deze website waar op die ene dag ruim 2.500 pagina's worden bekeken. Lees het (nieuws)bericht in het weblog. Bekijk ook dit filmpje, want volgens velen is dit de beste 1 april grap ooit in een klaslokaal…

social media

voor wie ik werk

Veel organisaties zijn niet of onvoldoende structureel en pro-actief bezig met resultaatgerichte marketing, communicatie en sales. Vaak doet iemand het er (even) bij. Dit leidt zeer waarschijnlijk tot gemiste kansen! Met deze organisaties werk ik samen aan succes.

koningsplein cadeau voor gemist koninklijk bezoek

Voor de fabrikanten van betonnen bestrating heb ik een steentje bij mogen dragen aan de troonwisseling. Oorspronkelijk stond het bezoek van de koninklijke familie op Koninginnedag aan de gemeenten Amstelveen en Graft-De Rijp gepland, maar vanwege de troonwisseling ging dit niet door...

bijzonder project

bijzonder project

Ik weet sinds 1 april jl. een heel, heel, echt heel klein beetje wat het is om Johan Cruijff te zijn. Op straat keken mensen me na. Althans, zo voelde het. Overal spraken mensen me aan. Bij het kinderdagverblijf, langs de lijn en op de sportschool. Vele felicitaties heb ik mogen ontvangen. Telefonisch, per mail, via SMS en in het weblog. Bijna 2.500 bekeken pagina's op deze website, op die ene dag...