marcel haarbosch
"Wat ik doe? Ik werk aan het succes van mijn klanten" 

Een goed verhaal!

Deze film zag ik tijdens een inspirerende avond over jongerencommunicatie bij de Communicatieclub CCB. Jongeren zitten in een paradox van uniek zijn (individualisme) en ergens bij horen (tribes). Ludo Keizer vertelde over het ‘shuffle’ gedrag van jongeren dat te herleiden is naar de vergankelijkheid en de speelsheid die in onze maatschappij sluipt als gevolg van o.a. technologische veranderingen en toekomstvoorspellingen (doemscenario’s). Tip: bouw met elkaar een verhaal dat ergens op slaat. Bekijk de film van TMB Bank in Thailand (waargebeurd verhaal!) en over 5 minuten weet je wat hij bedoelt.

social media

voor wie ik werk

Veel organisaties zijn niet of onvoldoende structureel en pro-actief bezig met resultaatgerichte marketing, communicatie en sales. Vaak doet iemand het er (even) bij. Dit leidt zeer waarschijnlijk tot gemiste kansen! Met deze organisaties werk ik samen aan succes.

koningsplein cadeau voor gemist koninklijk bezoek

Voor de fabrikanten van betonnen bestrating heb ik een steentje bij mogen dragen aan de troonwisseling. Oorspronkelijk stond het bezoek van de koninklijke familie op Koninginnedag aan de gemeenten Amstelveen en Graft-De Rijp gepland, maar vanwege de troonwisseling ging dit niet door...

bijzonder project

bijzonder project

Ik weet sinds 1 april jl. een heel, heel, echt heel klein beetje wat het is om Johan Cruijff te zijn. Op straat keken mensen me na. Althans, zo voelde het. Overal spraken mensen me aan. Bij het kinderdagverblijf, langs de lijn en op de sportschool. Vele felicitaties heb ik mogen ontvangen. Telefonisch, per mail, via SMS en in het weblog. Bijna 2.500 bekeken pagina's op deze website, op die ene dag...