marcel haarbosch
"Wat ik doe? Ik werk aan het succes van mijn klanten" 

Al 70 jaar dé specialist in persoonlijke beschermingsmiddelen

Het is 1945 – net na de oorlog – als Willem van der Wee op zijn fiets met houten banden naar Amsterdam reist, op zoek naar bruikbaar materiaal voor de productie van handschoenen. In de hoofdstad vindt hij een partij brandweerpakken waar Willem in Brabant de eerste hittebestendige handschoen van maakt. Nu, 70 jaar later vertelt de tweede en derde generatie Van der Wee u graag over de persoonlijke beschermingsmiddelen van vandaag.

Werkzaamheden:

  • Tekstproductie advertentie
  • Tekstproductie catalogus



Hawedo safetywear (Dongen)

social media

koningsplein cadeau voor gemist koninklijk bezoek

Voor de fabrikanten van betonnen bestrating heb ik een steentje bij mogen dragen aan de troonwisseling. Oorspronkelijk stond het bezoek van de koninklijke familie op Koninginnedag aan de gemeenten Amstelveen en Graft-De Rijp gepland, maar vanwege de troonwisseling ging dit niet door...

bijzonder project

bijzonder project

Ik weet sinds 1 april jl. een heel, heel, echt heel klein beetje wat het is om Johan Cruijff te zijn. Op straat keken mensen me na. Althans, zo voelde het. Overal spraken mensen me aan. Bij het kinderdagverblijf, langs de lijn en op de sportschool. Vele felicitaties heb ik mogen ontvangen. Telefonisch, per mail, via SMS en in het weblog. Bijna 2.500 bekeken pagina's op deze website, op die ene dag...

Geestelijk vader van de USP's

Geestelijk vader van de USP's

Rosser Reeves (1910-1984), geestelijk vader van de USP's (Unique Selling Points) van een product of dienst, zei het treffend: 'The product should be different from the competitors, not just the advertising.' Reeves, zeer succesvol Amerikaans reclameman, vond dat een product unieke eigenschappen moet bezitten en niet afhankelijk moet zijn van de vondst van een copywriter.